Data ważności ogłoszenia: 02 października 2024 (środa)

Od podinspektora do starszego inspektora - Wejherowo, pomorskie

Data dodania: 2024-09-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1655

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi
3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
6.Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem BHP i RODO.
7.Prowadzenie spraw dotyczących okresowej oceny pracowników samorządowych.
8.Prowadzenie spraw z zakresu medycyny pracy, w tym badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników.
9.Prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem i rozliczaniem odzieży roboczej dla uprawnionych pracowników.
10.Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze i pomocnicze.
11.Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych.
12.Przygotowanie w imieniu Administratora PCPR upoważnień przetwarzania danych osobowych i prowadzenie rejestru.
13.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
14.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych.
15.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych.
16.Prowadzenie spraw związanych z delegacjami służbowymi pracowników.
17.Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zakupu okularów korekcyjnych dla pracowników.
18.Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych.
19.Prowadzenie rejestru wydanych upoważnień dla pracowników.
20.Przygotowywanie projektów regulaminów z zakresu prawa pracy we współpracy z radcą prawnym PCPR.
21.Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem obcokrajowców.
22.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej.
23.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: 4800zł brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1.Wymagania niezbędne
1.Obywatelstwo polskie,
2.Wykształcenie wyższe, preferowany profil zarządzanie zasobami ludzkimi,
3.Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej,
4.Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kadrowym,
5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet),
8.Znajomość przepisów:
-ustawa kodeks pracy i aktów wykonawczych do ustawy,
-ustawa o pracownikach samorządowych,
-rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
-ustawy o pomocy społecznej,
-ustawy o samorządzie powiatowym,
-ustawy o ochronie danych osobowych.

2.Wymagania dodatkowe:

1. umiejętność pracy w zespole;
2. znajomość programu Progman Kadry;
3. odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność;
4. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
5. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
6. umiejętność interpretowania przepisów;
7. umiejętność pracy pod presją czasu;
8. kreatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672 40 63 wew.43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -list motywacyjny i życiorys (CV)- własnoręcznie podpisane,
-kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
-kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
-dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
-kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
-w przypadku odbycia służby przygotowawczej kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
-kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.
*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko: OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 27.08.2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia wrzesień 2024 r.

Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Wejherowie.

Informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 672 27 02 wew. 43.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.

Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2024-09-24
ostatnia zmiana: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności