Numer oferty: StPr/24/4270
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: GEN. S. MACZKA 35, 94-328 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - obsługa urządzeń wykorzystywanych przy obsłudze towarów (zgodnie z uprawnieniami), w tym m.in wózków widłowych i podnośnikowych, ciągników elektrycznych i spalinowych, wózków bagażowych , High loader'a
- przyjmowanie towarów do magazynu, odpowiednie ich rozmieszczanie i wydawanie kontrahentom
- budowanie palet lotniczych
- obsługa frachtu zgodnie z wymogami przewoźników i wewnętrznymi procedurami
- praca wg.grafiku
- godziny pracy: 08:00-16:00; 16:00-24:00; 20:00-04:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - mile widziany staż
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność obsługi komputera
- uprawnienia na wózki widłowe
- pracodawca zapewnia przeszkolenie w zakresie: uzyskania prawa jazdy kat. B, uzyskania uprawnień na wózki widłowe, podesty ruchome
- dobry stan zdrowia, dyspozycyjność, chęć rozwoju zawodowego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PORT LOTNICZY ŁÓDŹ im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.
NIP: 7290113494
REGON: 470788461
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: GEN. S. MACZKA 35, 94-328 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Xymena Zając
Nr telefonu: 042 683 52 26
E-mail: rekrutacja@lodz-airport.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: koniecznie 10 dni na rozliczenie skierowania ! ! !