Numer oferty: StPr/25/0530
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rawska 22-26, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych;
kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych/faktur zakupu surowców, materiałów pozostałych, dowodów przesunięć, PK rozliczeń inwentaryzacji zdawczo-odbiorczych na sklepach;
wycena inwentaryzacji surowców i opakowań na magazynie, opakowań na sklepach, surowców i opakowań na produkcji, magazynu chemii;
wycena inwentaryzacji w sklepach (zdawczo-odbiorczych) z uwzględnieniem podatku VAT i odchyleń;
wystawianie not korygujących
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- sumienność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole
- obsługa komputera
- TERMINOWOŚĆ
- dokładność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : mile widziane doświadczenie w zakresie księgowości
[Praca na czas określony] : 01.01.2026-31.12.2026
[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Oferta pracy przeznaczona również dla osoby niepełnosprawnej z lekkim stopniem niepełnosprawności
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CUKIERNIE P. CHOJECKI SP. Z O.O.
NIP: 8361859216
REGON: 101812814
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rawska 22-26, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 0468333775
E-mail: katarzyna.marat@chojecki.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail