Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Starszy referent ds. finansowo-księgowych - Ceków-Kolonia, wielkopolskie

Data dodania: 2025-11-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pracodawca: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość

Numer oferty: StPr/25/1680

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: ORLI STAW 2, 62-834 Ceków-Kolonia, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie powierzonych czynności z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych, a w szczególności: dekretowanie dowodów księgowych, obsługa operacji bezgotówkowych w systemie bankowości elektronicznej, przestrzeganie terminowości regulowania zobowiązań, rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych, ewidencja i rozliczanie pozostałych rozrachunków z pracownikami, ewidencjonowanie na kasie fiskalnej operacji gotówkowych i bezgotówkowych, sporządzanie raportów dobowych i okresowych (zastępstwo), obsługa terminala płatniczego (zastępstwo), prowadzenie kasy ZKG zgodnie z instrukcją kasową (zastępstwo), prowadzenie rejestrów zakupów i ewidencji dla rozliczenia podatku VAT, wystawianie dostawcom not korygujących do błędnie wystawionych rachunków i faktur, prowadzenie rejestrów sprzedaży i ewidencji dla rozliczenia podatku VAT, windykacja należności zgodnie z instrukcją windykacji, wystawianie not odsetkowych i not obciążeniowych dla odbiorców z tytułu przeterminowanych należności, wystawianie wezwań do zapłaty oraz przygotowywanie dokumentów do dochodzenia należności na drodze sądowej, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i innych wartości niematerialnych i prawnych, prowadzenie rozliczeń ZFŚS, prowadzenie ewidencji rejestrów rachunków bankowych ZKG w księgach budżetu i w księgach jednostki, prowadzenie rozliczeń wydatków na edukację ekologiczną, przygotowanie dokumentów do rozliczenia przyznanych dotacji celowych na realizację kampanii edukacji ekologicznej, przygotowanie załączników do bilansu, sprawozdań budżetowych i innych w zakresie wykonywanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 do 5 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (obligatoryjne): Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Znajomość języka polskiego - w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych. Pełnia praw publicznych. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości. Posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w księgowości. Doświadczenie przy obsłudze systemu finansowo-księgowego InsERT nexo, z tego: Rewizor nexo, Subiekt nexo. Znajomość systemu bankowego Biznes PKO BP. Biegła obsługa komputera, a w szczególności: pakietu oprogramowania MS Office. Znajomość: Ustawy o rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawy o VAT i rozporządzeń wykonawczych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne): Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe, ustawy ordynacji podatkowej. Znajomość ustawy o odpadach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ich aktów wykonawczych, ustawy Kodeks cywilny. Umiejętności interpersonalne samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, terminowość, konsekwencja w działaniu. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA
NIP: 6181844896
REGON: 250810478
Krótki opis działalności gospodarczej: Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PLAC SW. JóZEFA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne: List motywacyjny. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (świadectwa, dyplomy). Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy oraz kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. Oświadczenie kandydata wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia. Formularz kandydata ubiegającego się o zatrudnienie na stanowisko urzędnicze, w tym stanowisko urzędnicze kierownicze stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych stanowiąca załącznik nr 4 do ogłoszenia. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Miejsce i termin złożenia dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 12 grudnia 2025 roku listownie lub osobiście w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2,
62-834 Ceków, w komórce kadrowo płacowej (pokój nr 10) z dopiskiem na kopercie: znak sprawy: PK. 2110.3.2025.ID. Dokumenty aplikacyjne wymagane w ogłoszeniu o naborze, złożone osobiście lub przesłane pocztą / pocztą kurierską, uważa się za doręczone w terminie, jeżeli zostały najpóźniej złożone w Komórce Kadrowo - Płacowej Związku Komunalnego Gmin Czyste Miasto, Czysta Gmina do godziny 15.30 w dniu, w którym upływa termin składania i przyjmowania dokumentów aplikacyjnych.
Link: https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php




Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - link: https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php

Link: https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php

, Termin: 12.12.2025 r.

opublikowano: 2025-11-28
ostatnia aktualizacja: 2025-12-08
Komentarze
Polityka Prywatności