Numer oferty: StPr/25/1681
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ORLI STAW 2, 62-834 Ceków-Kolonia, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Realizacja procedur zakupowych zgodnie z zarządzeniem zakupowym Związku. Prowadzenie rejestrów dla postępowań zakupowych. Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych w ramach realizowanych zapytań ofertowych (na platformie zakupowej Związku). Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie magazynu technicznego (paliwa, oleje, smary, butle gazowe). Prowadzenie ewidencji przyjęć i rozchodów paliw. Obsługa stacji paliw. Współpraca i prowadzenie korespondencji z kontrahentami. Rejestracja i dekretacja faktur zakupu. Transport materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych na potrzeby Związku. Dobieranie części zamiennych do procesów konserwacji i naprawy maszyn i urządzeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 do 6 520 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie + premia+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Techniczne lub ekonomiczne
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne (obligatoryjne). Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Znajomość języka polskiego - w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych. Pełnia praw publicznych. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń.
Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne). Znajomość obsługi dowolnego programu magazynowego. Znajomość Kodeksu Pracy. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Umiejętności interpersonalne samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, terminowość, konsekwencja w działaniu. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej. Znajomość dokumentacji technicznej elementów maszyn i urządzeń.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA
NIP: 6181844896
REGON: 250810478
Krótki opis działalności gospodarczej: Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PLAC SW. JóZEFA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne. List motywacyjny. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (świadectwa, dyplomy). Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy oraz kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. Oświadczenie kandydata wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia. Formularz kandydata ubiegającego się o zatrudnienie na stanowisko urzędnicze, w tym stanowisko urzędnicze kierownicze stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych stanowiąca załącznik nr 4 do ogłoszenia. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Miejsce i termin złożenia dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 12 grudnia 2025 roku listownie lub osobiście w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków, w komórce kadrowo płacowej (pokój nr 10) z dopiskiem na kopercie: znak sprawy: PK. 2110.4.2025.ID. Dokumenty aplikacyjne wymagane w ogłoszeniu o naborze, złożone osobiście lub przesłane pocztą / pocztą kurierską, uważa się za doręczone w terminie, jeżeli zostały najpóźniej złożone w Komórce Kadrowo - Płacowej Związku Komunalnego Gmin Czyste Miasto, Czysta Gmina do godziny 15.30 w dniu, w którym upływa termin składania i przyjmowania dokumentów aplikacyjnych.
Link: https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php
Link: https://www.czystemiasto.pl/nabor/aktualne/nb_aktualne.php
, Termin: 12.12.2025 r.