Numer oferty: StPr/25/0833
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 31, 41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa programu Płatnik i naliczanie deklaracji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie w kadrach, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, umiejętność sporządzania list płac i naliczania deklaracji, znajomość programów: COMACH OPTIMA i PŁATNIK
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KANCELARIA RACHUNKOWA OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6443545374
REGON: 38160611500000
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 31, 41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Kulikowska-Wola
Nr telefonu: 510-139-887
E-mail: kancelaria.omega@onet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny, e-mail
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail