IZODOM 2000 POLSKA - polski producent i eksporter innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie materiałów budowlanych wykorzystywanych do budowy budynków pasywnych i energooszczędnych, działający na 18 rynkach zbytu od 25 lat, wyróżniany i doceniany w Polsce i zagranicą, aktualnie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka w Dziale Realizacji Zamówień i Obsługi Klienta
OBOWIĄZKI:
• Przyjmowanie i realizacja zamówień od Klientów;
• Dbanie o relacje z Klientami indywidualnymi i biznesowymi firmy;
• Obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych;
• Udzielanie organizacyjnego wsparcia niezbędnego do codziennego funkcjonowania Działu Realizacji Zamówień i Obsługi Klienta;
• Zarządzanie obiegiem dokumentacji i informacji w Dziale;
• Redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów.
OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Przyuczenie do wykonywanych obowiązków;
• Szkolenia zawodowe z zakresu m.in. umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, organizacji pracy, zarządzania zadaniami i profesjonalnej obsługi Klientów biznesowych;
• Stałe wsparcie merytoryczne ze strony zespołu i przełożonych;
• Możliwość zdobycia wiedzy specjalistycznej i doświadczeń zawodowych.
WYMAGANIA:
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (dodatkowe języki mile widziane);
• Zaangażowanie, energia i zapał do pracy;
• Umiejętność obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• Doskonała organizacja pracy;
• Komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów i formułowania myśli;
• Skrupulatność; samodzielność w działaniu; wielozadaniowość;
• Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
• Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir vivre;
• Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i/lub telefonem.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres kariera@izodom.pl lub as@izodom.pl.
dodane przez Izodom