Data ważności ogłoszenia: 30 września 2024 (poniedziałek)

Pracownik działu logistyki - Barczewski Dwór, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-07-18
Dodane przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Pracodawca: PRIMAVERA FURNITURE SP.Z O.O.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/0666

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 11-010 Barczewski Dwór 7, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
- planowanie strategii logistycznej,
- tworzenie list załadunkowych w systemie, planowanie tur transportowych,
- sporządzanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań transportowych,
- analiza i optymalizacja kosztów transportu,
- pełna współpraca z poszczególnymi wydziałami firmy,
- optymalizacja przestrzeni magazynowej,
- regularne inwentaryzacje.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik działu logistyki
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- wiedza z zakresu planowania transportu krajowego i międzynarodowego,
- zdolności zarządzania zespołem oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne - dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- znajomość bardzo dobrej Obsługi pakietu Microsoft Office.

Praca w godzinach 7:00 - 15:00

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: PRIMAVERA FURNITURE SP.Z O.O.
NIP: 7393568496
REGON: 280141002
Krótki opis działalności gospodarczej: 14,03,19 zasw o niezaleganiu ZUS
09,05,19 zasw o niezaleganiu Zus na dzień 08,05,19

18,02,2022 ZWERYFIKOWANO I DODANO REPREZENTANTA NA KONCIE PRACA.GOV.PL - ANNA LEWECKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11-010 Dąbrówka Mała 18a, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krzysztof Kościelniak
Nr telefonu: 606596028
E-mail: j.grzywinska@primaverafurniture.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2024-07-18
ostatnia zmiana: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności