Data ważności ogłoszenia: 17 września 2024 (wtorek)

Pracownik administracji w dziale szkoleń lotniczych - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2024-07-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: PPHU "Royal Star" Krzysztof Pawełek
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/1310

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lotniskowa 16, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,
dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 do 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w branży lotniczej, ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejetność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: PPHU "Royal Star" Krzysztof Pawełek
NIP: 8721006600
REGON: 850083249
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Drogowców 7, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: praca@royal-star.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2024-07-18
ostatnia zmiana: 2024-09-12
Komentarze
 
Polityka Prywatności