Numer oferty: StPr/24/1389
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Nadzór nad prawidłowym działaniem, utrzymanie i rozwój systemów IT w Spółce.
- Obsługa incydentów / awarii i koordynowanie prac dostawców zewnętrznych.
- Przeprowadzanie działań zmierzających do optymalnego dostosowania systemów IT
do potrzeb biznesowych Spółki (ocena aktualnych i przyszłych potrzeb biznesowych,
proponowanie i wdrażanie rozwiązań).
- Czynny udział we wdrożeniach i analizach przedwdrożeniowych, współtworzenie
koncepcji, doradztwo, komunikacja z dostawcami zewnętrznymi.
- Gromadzenie wiedzy o integracjach, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji.
- Aktywny udział w doskonaleniu procesów.
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów
biznesowych.
- Wsparcie przy budowie i realizacji długoterminowej strategii w obszarze IT.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa o pracę lub kontrakt B2B w zależności od preferencji kandydata
Proponowane wynagrodzenie do negocjacji, zależne od doświadczenia i umiejętności kandydata
Pracodawca oferuje:
Realny wpływ na kształt i kierunki prowadzonych działań w ramach zarządzanego obszaru oraz na strategię Spółki.
Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności.
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale.
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B w zależności od preferencji).
Pracę hybrydową (do ustalenia proporcje).
Nowoczesne biuro w siedzibie firmy w Mielcu.
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.
Zniżki na firmowe produkty.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator systemów komputerowych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny), wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek: informatyka lub
pokrewne), praktyczna znajomość platform Baselinker oraz Allegro (warunek konieczny), jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag, umiejętność obsługi i administracji usługami i programami w tym szczególnie Subiekt GT, systemy WMS, API, samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy, bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań, wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie (znajomość metodyk), uUmiejętność pracy zespołowej w środowiskach o zróżnicowanym charakterze, (Biznes/IT) oraz prowadzenia rozmów z interesariuszami projektów, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
Ogólna znajomość zagadnień IT z zakresu sieci, systemów, bezpieczeństwa i technologii IT, dobra znajomość rynku IT oraz nowych technologii, znajomość i rozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach
informatycznych, znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, znajomość narzędzi Trello, Confluence, Excel.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: l.labuz@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrecnitwem poczty elektronicznej na adres l.labuz@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail