Numer oferty: StPr/24/1895
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 14-200 Karaś 44a, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za koordynację prac budowlanych, współpraca z ekipami remontowymi, zakupy i pobieranie materiałów budowlanych, załatwianie spraw administracyjno biurowych, przygotowywanie dokumentów, przygotowywanie nieruchomości pod sprzedaż i prezentacje dla klienta, dodatkowe zadania związane z obsługą klienta, udział w wydarzeniach branżowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od doświdczenie i umiejętności, plus premie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca do spraw rynku nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja do pracy, samodzielność w działaniu, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w grupie. Mile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości lub w pracach remontowych. Praca w systemie I zmianowym godz. 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MYHOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7441829180
REGON: 52122740100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 14-200 Karaś 44a, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paweł Zalewski
Nr telefonu: 503-548-617
E-mail: rekrutacja.myhome@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV