Data ważności ogłoszenia: 02 października 2024 (środa)

Kierownik do spraw handlu - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2024-08-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/1415

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii sprzedaży omnichannel (B2B, B2C,
D2C, e-commerce, marketplace) dla rynków polskich oraz zagranicznych.
- Odpowiedzialność za ścieżkę zakupową Klienta i optymalizację lejka.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości ich poprawy.
- Zarządzanie relacjami z klientami online i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Analiza konkurencji i rynku w celu tworzenia najlepszej oferty dla Klientów.
- Rozwój sprzedaży poprzez współpracę z Klientami oraz Dostawcami.
- Opracowywanie planów wprowadzenia nowych produktów na rynki krajowe i
zagraniczne oraz nadzór nad ich realizacją.
- Ścisła współpraca z dostawcami pod kątem wdrożenia produktów na rynek polski i
zagraniczny.
- Nadzór nad utrzymaniem optymalnych stanów magazynowych i realizacja polityki
zakupowej.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Działu Handlowego z obszarów zakupy,
sprzedaż, obsługa klienta.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z działem
e-commerce/marketingu).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 12 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa o pracę lub kontrakt B2B w zależności od preferencji kandydata
Proponowane wynagrodzenie do negocjacji, zależne od doświadczenia i umiejętności kandydata
Pracodawca oferuje:
Realny wpływ na kształt i kierunki prowadzonych działań w ramach zarządzanego obszaru oraz na strategię Spółki.
Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności.
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale.
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B w zależności od preferencji).
Pracę hybrydową (do ustalenia proporcje).
Nowoczesne biuro w siedzibie firmy w Mielcu.
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.
Zniżki na firmowe produkty.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny), samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy, bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań, wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności, elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, nastawienie na użytkownika i jego doświadczenia w punktach styku z marką, doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych, znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane:
Znajomość platform Baselinker oraz Allegro będzie dużym atutem, jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag, doświadczenie w rozwijaniu struktur sprzedażowych omnichannel, doświadczenie w realizacji projektów IT, znajomość narzędzi projektowych m.in.Trello, doświadczenie lub wiedza nt. importu z Dalekiego Wschodu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: l.labuz@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrecnitwem poczty elektronicznej na adres l.labuz@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2024-08-06
ostatnia zmiana: 2024-09-12
Komentarze
 
Polityka Prywatności