Numer oferty: StPr/24/1694
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 4-go Marca 38/406, 75-708 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - dbałość o wizerunek firmy,
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami i pracownikami,
- przygotowywanie ofert,
- aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny i media społecznościowe,
- dbanie o dobre relacje z klientem,
- sporządzanie umów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 168.0
Data rozpoczęcia: 02.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- praca pod presją czasu
- praca w zespole
- obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania, komunikatywność, osoba lubiącą rozmawiać przez telefon, dobrze czująca się w komunikacji i social mediach, ale również odnajdująca się w drobnych pracach biurowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AGENTUR SYMEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7011118312
REGON: 523832655
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 00-682 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Stankiewicz
Nr telefonu: 508820351
E-mail: dorota.pawelko@op.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00, 3 miesiące okresu próbnego
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail