Numer oferty: StPr/24/3205
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: obsługa gości hotelowych i restauracji, obsługa wykładów i konferencji, przygotowywanie sali pod odpowiednie zamówienie, wystawianie paragonów i faktur, obsługa programu restauracyjnego i kasy fiskalnej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: organizator usług konferencyjnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie minimum średnie, mile widziany staż pracy w zawodzie organizator usług konferencyjnych, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym. Rodzaj prac: obsługa gości hotelowych i restauracji, obsługa wykładów i konferencji, przygotowywanie sali pod odpowiednie zamówienie, wystawianie paragonów i faktur, obsługa programu restauracyjnego i kasy fiskalnej. Praca w Tarnowie na dwie zmiany w godzinach od 06.00-14.00 i od 14.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli. Wynagrodzenie: 4300,00 zł brutto.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pośrednicy Pracy
Nr telefonu: 14 688 23 58
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie z UP,CV