Numer oferty: StPr/24/2050
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów
Pierwsza umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w godzinach 08.00 -20.00 (wg. indywidualnego grafiku).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: TAK
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 140.0
Data rozpoczęcia: 16.09.2024
Data zakończenia: 15.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, przyjazna atmosfera w pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca*
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, kierunkowanie na klienta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o.
NIP: 5170413726
REGON: 388178243
Nr KRAZ: 25396
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Hrycko
Nr telefonu: 666 526 928
E-mail: hr@ipracujzdalnie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV (z uwzględnieniem stopnia niepełnosprawności)- kontakt wyłącznie jak w zgłoszeniu oferty
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail