Numer oferty: StPr/24/2301
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gen. Henryka Le Ronda 79, 40-302 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Pomoc w przygotowywaniu potraw w kuchni cateringowej do szkół i przedszkoli.
- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 09.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pomoc kuchenna
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie (istnieje możliwośc przyuczenia). Wymagana aktualna książeczka sanepidu lub aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: DARIO DARIUSZ GRZYBOWSKI
NIP: 9541892397
REGON: 276742414
Krótki opis działalności gospodarczej: RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Henryka Le Ronda 79, 40-302 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dariusz Grzybowski
Nr telefonu: 605-431-722
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 605-431-722) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gen. Henryka Le Ronda 79, 40-302 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 9:00-18:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!