Data ważności ogłoszenia: 15 października 2024 (wtorek)

Specjalista do spraw administracji k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-09-16
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/10965

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- kontakty z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- obsługa administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia.
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Zamówienia publiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe preferowane z zakresu administracji i zarządzania,
- doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną,
- znajomość tematyki projektowej,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i zasad konkurencyjności,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Praca w godz.: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00.

[Zgłoszenia: rekrutacja@pzn.org.pl]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH
NIP: 5260001909
REGON: 00702557500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@pzn.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2024-09-24
ostatnia zmiana: 2024-10-08
Komentarze
 
Polityka Prywatności