Numer oferty: StPr/24/2235
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZBIEGNIEWSKIEJ 87, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa poczty email, odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów i rozpoznawanie w OCR, przyjmowanie dokumentów od klienta i ich ewidencjonowanie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Data zakończenia: 03.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Administracja biurowa z obsługą komputera
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 1.BIURO RACHUNKOWE "EFEKT" - KAMILA MACIEJEWSKA 2. Meg-Art Kamila Maciejewska
NIP: 8881780395
REGON: 340893730
Adres www: www.brefekt.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kamila Maciejewska
Nr telefonu: 604368048
E-mail: b.r.efekt@onet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail