Data ważności ogłoszenia: 08 października 2024 (wtorek)

Inspektor ds. eksploatacji w administracji obsługi mieszkańców nr 4 ( dnz/33/2024) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-09-23
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/11337

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bródnowska 24, 03-439 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:

- kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorami;
- sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
- zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
- spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji Specjaliście ds. Eksploatacji w AOM;
- sporządzanie stosownych raportów - stała współpraca z administratorami budynków.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Administrator nieruchomości
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie średnie/średnie branżowe i minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe i minimum 3 lata stażu pracy;
- znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
- preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami;
- co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:
- terminowość;
- skrupulatność i dokładność;
- komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie;
- list motywacyjny podpisany odręcznie;
- kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie;
- zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie.

Oferta pracy i wymagane druki zamieszczone są na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca)

Osoby zainteresowane sa proszone o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 08 października 2024 r. pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23, z dopiskiem na kopercie:
"Nabór nr DNZ/33/2024 na stanowisko: Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców nr 4 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 08 października 2024 r.)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
NIP: 1132524746
REGON: 011513343
Adres www: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Peła treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - 7.30-15.30

opublikowano: 2024-09-24
ostatnia zmiana: 2024-10-04
Komentarze
 
Polityka Prywatności