Numer oferty: StPr/24/2594
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świętojańska 13/1, 15-082 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rejestrowanie wszystkich zleceń zgłaszanych osobiście lub telefonicznie przez mieszkańców Spółdzielni, inwentaryzacja zasobów spółdzielni oraz zgłaszanie przełożonym zauważonych usterek dot. funkcjonowania osiedla, fakturowanie usług wykonywanych przez konsumentów, prowadzenie podręcznego magazynu, utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży sanitarnej, bardzo dobra obsługa komputera, znajomość instalacji wod-kan oraz centralnego ogrzewania w budynkach wielorodzinnych, umiejętność czytania i interpretowania planów technicznych i schematów sieci i instalacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM. ADAMA MICKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU
NIP: 5420201446
REGON: 00235094500000
Krótki opis działalności gospodarczej: spółdzielnia mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętojańska 13/1, 15-082 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 85 7416434 w. 8
E-mail: m.brodziuk@smmickiewicza.bialystok.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail