Data ważności ogłoszenia: 07 października 2024 (poniedziałek)

Administrator nieruchomości - Knurów, śląskie

Data dodania: 2024-09-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/1829

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Generała Jerzego Ziętka, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dużym atutem będzie udokumentowana praca w spółdzielni mieszkaniowej, zakres zadań: 1. Przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku, oraz terenów zewnętrznych. 2.Zgłaszanie usterek i konieczności wykonania niezbędnych robót w zasobach Spółdzielni. 3. Szybkie reagowanie na bieżące potrzeby. 4. Obsługa lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali. 5.Terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję. 6. Udział w komisjach odbioru robót. 7. Bieżące rozliczanie faktur. 8. Współpraca z innymi działami w Spółdzielni oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji. 9. Prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych. 10. Kontakty z podmiotami zewnętrznymi; jedna zmiana, miejsce pracy: Knurów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Zarządzanie nieruchomościami
  • biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
  • punktualność, kreatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista w bieżącej pracy związanej z obsługą mieszkańców. Umiejętność pracy w zespole.
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dużym atutem będzie udokumentowana praca w spółdzielni mieszkaniowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"
NIP: 6310201368
REGON: 000990095
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: -, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Dusza
E-mail: knurowianka@gazeta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2024-09-30
ostatnia zmiana: 2024-10-04
Komentarze
 
Polityka Prywatności