Numer oferty: StPr/24/1039
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pyskowicka 15, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: mailowa obsługa klientów w języku angielskim-posprzedażowa, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez Klientów, dbałość o budowanie i utrzymywanie dobrych relacji, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień w programie SAP, nadzór nad sprawnym przepływem dokumentów w firmie, współpraca z wewnętrznymi działami: magazyn, logistyka, dział sprzedaży.
Oferta pracy również dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie/wyższe, duża chęć i motywacja do uczenia się, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu, dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: NMC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6312187483
REGON: 273849353
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pyskowicka 15, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 506 450 203
E-mail: rekrutacja@nmc.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 8.00-16.00