Data ważności ogłoszenia: 11 października 2024 (piątek)

Specjalista ds płac (nkp.111.20.2024) - Chorzów, śląskie

Data dodania: 2024-10-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse

Numer oferty: StPr/24/0949

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika kart wypłaconego wynagrodzenia za pracę i innych
świadczeń związanych z pracą oraz wniosków pracownika o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.
2. Obsługa programu PŁATNIK.
3. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym pracowników.
4. Weryfikacja dokumentów będących podstawą obliczania wynagrodzeń podstawowych, dodatków,
premii i innych składników płac, odpraw, odszkodowań, ekwiwalentów, zasiłków i innych należności
dla pracowników.
5. Sporządzanie list płac dla pracowników w terminach określonych w regulaminie pracy. Dotyczy
to również zasiłków rozliczanych z ZUS-em.
6. Weryfikacja dokumentów związanych z naliczeniem wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych
oraz sporządzanie listy płac.
7. Dokonywanie potrąceń dobrowolnych z list płac (PZU, PKZP, Związki Zawodowe, pożyczki ZFŚS,
rachunki rozliczeniowe, zajęcia wynagrodzenia za pracę). Prowadzenie wymaganej korespondencji.
8. Dokonywanie obowiązkowych potrąceń z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego
od osób fizycznych, składek PPK zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie
korespondencji z urzędami Komorników Sądowych.
10. Wyliczanie i sporządzanie listy płac dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
11. Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu jako załącznika do wniosku o emeryturę
lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, kapitału początkowego dla potrzeb organu rentowego ZUS.
12. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom
rocznych (miesięcznych na prośbę pracownika) raportów dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA.
13. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek
na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników
oraz innych potrąceń z list płac.
14. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracownika w określonym celu.
15. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań GUS, finansowo-księgowych.
16. Przygotowanie i kontrola zgodności danych do sporządzenia rocznych informacji o przychodach.
17. Sporządzanie umów cywilno prawnych.
18. Przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników
pochodnych od wynagrodzeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: złotych brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
Uprawnienia:
  • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o PPK, ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów prawnych
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej
  • niekaralność za umyślne przestępstwa

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse,
Uprawnienia:
  • 2- letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia płac na stanowisku ds. płac lub na stanowisku, na którym realizowane były zadania z zakresu płac, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, umiejętność do dzielenia się informacją, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres. (wymagany staż - lata: 2)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
NIP: 6270019484
REGON: 271570664
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Opolska 19, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Grzegorz Łowicki
Nr telefonu: 323497107
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Ofertę zawierającą:
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
(dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające
okres zatrudnienia),
kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad
moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie
prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej
opatrzone własnoręcznym podpisem,
kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze
zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem.
należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją
nabór na stanowisko specjalista ds. płac w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II
piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 11 października 2024 r.
Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego
PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM,
telefon nr 32 7571526 lub 32 7571520
od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,
w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00.
Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie
określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie
www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy).
Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego
PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem:
www.zkpgm.bip.chorzow.eu
Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów
nadanych każdej ofercie pracy.
Osoba do kontaktu pracodawcy: Dział Kadr
Nr telefonu: 32 575 15 26, 32 757 15 20
Adres aplikowania pracodawcy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

opublikowano: 2024-10-01
ostatnia zmiana: 2024-10-04
Komentarze
 
Polityka Prywatności