Data ważności ogłoszenia: 11 października 2024 (piątek)

Stanowisko pracy ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w referacie ewidencji kierowców w wydziale centrum obsługi mieszkańców - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-10-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2130

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia: https://bip.um.slupsk.pl/praca/928.html
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika zatrudnionego na ww. stanowisku należeć będzie obsługa interesantów oraz praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.
Ważniejsze zadania:
1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy po względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami;
2. wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA;
3. generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK)oraz profilu kierowcy zawodowego (PKZ) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznych KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania;
4. wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
5. kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER;
6. wymiana oraz wydawanie praw jazdy;
7. wydawanie międzynarodowych praw jazdy;
8. wydawanie karty kwalifikacji kierowcy (KKK);
9. wykonywanie zadań określonych w przepisach ustawy z zakresu zatrzymywania, cofania i przywracania uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwrotu praw jazdy;
10. wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów;
11. wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne.;
12. nadzór nad środkami szkolenia kierowców;
13. prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie wyższe;
4. ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
2. znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa o kierujących pojazdami;
- ustawa o samorządzie gminnym;
- ustawa o transporcie drogowym;
- ustawa o samorządzie powiatowym;
- Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawa o opłacie skarbowej;
- ustawa Prawo o ruchu drogowym;
3. dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
4. mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
5. umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wypływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6. kwestionariusz osobowy;
7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców
w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców, w terminie do dnia 11 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2024-10-02
ostatnia zmiana: 2024-10-04
Komentarze
 
Polityka Prywatności