Data ważności ogłoszenia: 15 października 2024 (wtorek)

Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-10-02
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/24/5809

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife. Przestrzeganie celów usługowych/biznesowych. Komunikacja werbalna i pisemna z dystrybutorami. Ambasador marki Herbalife zgodnie z wartościami korporacyjnymi i celami regionu EMEA. Miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Puszkarska oraz teren całej Polski.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.10.2024
Data zakończenia: 15.10.2027
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność wniesienia pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkiego uczenia się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a

opublikowano: 2024-10-02
ostatnia zmiana: 2024-10-04
Komentarze
 
Polityka Prywatności