Numer oferty: StPr/24/1239
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:
koordynacja kontraktów poprzez planowanie prac zgodnie z umową. Wyjazdy służbowe, delegacje, utrzymywanie dobrych relacji z klientem, zapewnienie sprawnego przepływu informacji,
ścisła współpraca z kierownikami terenowym, wsparcie w procesie rekrutacji pracowników, wdrażanie nowych kontraktów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera
- Obsługa komputera, MS Office
- prawo jazdy kateg.B
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność rzetelnego przekazywania wiedzy podległym pracownikom, łatwość szybkiego uczenia się.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ECO EXPERT Spółka Jawna K.M Antczak
NIP: 5993161684
REGON: 081018787
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 786-260-220
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon