Numer oferty: StPr/24/4100
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: UL. TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 15, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- opiekę nad powierzonym działem,
- ekspozycję towarów na dziale zgodnie ze standardami,
- dostępność towaru na półce oraz odpowiednie oznaczenie cenowe i promocyjne,
- obsługę klienta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 21.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 16:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie w pracy w handlu/mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość obsługi komputera.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: EURO-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 6760053005
REGON: 00390720300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŁOKIETKA 155, 31-263 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Sienko
E-mail: joanna.sienko@euro-trade.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
W treści wiadomości proszę o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail