Data ważności ogłoszenia: 31 grudnia 2024 (wtorek)

Specjalista ds. inwestycji, remontów i administrowania - Śrem, wielkopolskie

Data dodania: 2024-10-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Pracodawca: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, zarządzanie, inzynier budowlany

Numer oferty: StPr/24/0555

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zakładu, zlecanie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jej weryfikacja, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień na prowadzenie robót, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych właściwym organom, przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji, odbioru oraz rozliczenia inwestycji, przygotowanie SWZ do przeprowadzanych przetargów, przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych, opracowywanie i weryfikacja zakresów rzeczowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Data zakończenia: 01.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, zarządzanie, inzynier budowlany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : doświadczenie zawodowe nabyte w jednostkach ochrony zdrowia, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami),bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo budowlane

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
NIP: 7851609408
REGON: 631129627
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Murawski
Nr telefonu: 612247335
E-mail: mariusz.murawski@zpo.srem.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2024-10-24
ostatnia zmiana: 2024-12-24
Komentarze
Polityka Prywatności