Numer oferty: StPr/24/0576
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1 Maja 40 D, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym;
-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi;
-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami ;
-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadeklarowanych dokumentów;
-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawe wystawienia dokumentów korygujących.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne: kurs ksiegowości/rachunkowości, minimum 1 rok doświadczenia w księgowości
Mile widziane: znajomość programu COMARCH ERP OPTIMA, wykształcenie wyższe o specjalności rachunkowość.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BARBARA MACOCH, USŁUGI ADMINISTRACYJNO-PODATKOWE
NIP: 7451406914
REGON: 281366909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 40 D, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 608 350 102
E-mail: biuro@macoch.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: bezpośredni kontakt do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail