Numer oferty: StPr/24/1063
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; utrzymanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami; tworzenie strategii sprzedażowej; przygotowywanie ofert handlowych; udział w negocjacjach handlowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Okres zatrudnienia - 12 m-cy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe; staż pracy w zawodzie obsługa klienta - pożądany; znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy; znajomość j. angielskiego - poziom podstawowy; znajomość obsługi komputera
osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - dod. atut
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Grzegorz Lichoń
Nr telefonu: 183536307
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie