Numer oferty: StPr/24/3007
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wójt Gminy Dobrcz ogłasza nabór na stanowisko pomocnicze ds. obsługi interesantów w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Biurze Organizacyjnym Urzędu Gminy w Dobrczu, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie Biura Obsługi Interesanta:
a) udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu wniosków, formularzy, oświadczeń;
b) udzielanie informacji o kompetencjach poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;
c) kierowanie interesantów do właściwych Referatów, Biur lub stanowisk pracy;
d) udostępnianie interesantom druków wniosków, formularzy oraz kart usług;
e) obsługa terminalu płatniczego;
2. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz obsługa poczty elektronicznej Urzędu;
3. Ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej z Urzędu oraz rozliczanie kosztów wysyłki korespondencji;
4. Obsługa Punktu Potwierdzającego Profile Zaufane elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
5. Obsługa systemu i wysyłanie powiadomień w ramach Samorządowego Informatora SMS;
6. Zaopatrywanie materiałowo-techniczne Urzędu i gospodarowanie tymi środkami oraz prowadzenie magazynu.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy planowana od dnia 2 grudnia 2024 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa;
e) pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku, miejsce pracy nie jest dostosowanie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (budynek nie posiada windy, posiada podjazd dla wózków);
Inne: wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe,
b) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
c) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
d) kandydat powinien mieć także:
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wykształcenia wyższego,
b) doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji publicznej,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
d) komunikatywność,
e) zdyscyplinowanie,
f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W DOBRCZU
NIP: 5541297971
REGON: 000534256
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys (curriculum vitae);
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz podpisana klauzula informacyjna;
g) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych;
h) kserokopie świadectw pracy;
i) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;
j) referencje, jeśli kandydat takowe posiada;
k) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w budynku Urzędu Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.
Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko pomocnicze ds. obsługi interesantów" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 listopada 2024 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.
Dodatkowe informacje:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).
Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52 364 80 15.
Klauzula informacyjna proces rekrutacji
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz, reprezentowana przez Wójta Gminy Dobrcz, ul. Długa, 86-022 Dobrcz.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminy Dobrcz, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobrcz za pomocą adresu ochronadanych@dobrcz.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
4. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
5. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
6. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
9. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
.........................................
(podpis kandydata)
Oferta pracy wraz z załącznikami dostępna jest pod adresem: https://dobrcz.bip.net.pl/?a=18875#
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta