Data ważności ogłoszenia: 21 listopada 2024 (czwartek)

Archiwista - Oświęcim, małopolskie

Data dodania: 2024-11-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/jokr/24/1221

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie składnicy akt w Ośrodku, w tym:
- bieżące kompletowanie teczek aktowych klientów pomocy społecznej;
- ewidencjonowanie wydawanych / wypożyczanych teczek aktowych pracownikom Ośrodka;
- przyjmowanie do składnicy akt Ośrodka i przechowywanie w niej dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Ośrodka;
- współpraca w zakresie prawidłowego korzystania z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej obowiązującej w Ośrodku.
2. Organizowanie i przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym współpraca prowadzona z archiwum państwowym.
3. Kontrola i opisywanie faktur, rachunków dkumentujących zakup dostaw, usług i robót budowlanych, a w szczególności czuwanie nad terminową płatnością wynikających z nich zobowiązań.
4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem budynków i mienia Ośrodka oraz spraw odszkodowawczych.
5. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji technicznej budynków i lokali Ośrodka, zgodnie z wymaganiami aktualnego prawa budowlanego i innych przepisów prawa w tym względzie. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali Ośrodka, przygotowywanie zakresów rzeczowych i dokumentacji do realizacji inwestycji , remontów oraz napraw bieżących.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Data zakończenia: 28.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie min. średnie.
2. Obywatelstwo polskie lub obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która n ie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
7. Biegła umiejętność obsługi komputera.
8. Znajomość następujących aktów prawnych:
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w szczególności art. 5, 6, 12, 33-36a (Dz. U. z 2020r. poz. 164 ze zm.);
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.) w zakresie odnoszącym się do finansów jednostek samorządu terytorialnego;
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 572 ze zm.);
- Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2019r. (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781);
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw.
9. Posiadanie ogólnej wiedzy w zakresie zasad prawnych dot. ochrony danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista;
- preferowane zatrudnienie w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego;
- komunikatywność słowna i pisemna rozumiana jako umiejętność wyrażania swoich myśli i opinii w sposób jasny i precyzyjny zarówno w mowie, jak i w piśmie;
- samodzielność, staranność, sumienność, terminowość;
- umiejętność dobrej organizacji pracy.
Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B.
Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00; wtorek od 7:00 do 17:00; piątek od 7:00 do 13:00.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
NIP: 5491038605
REGON: 070005193
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna bez zakwaterowania
Adres www: https://www.mops-oswiecim.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uzwględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej (doświadczenie zawodowe w ramach stosunku pracy, jak i umów cywilnoprawnych).
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy, umów cywilno-prawnych z dotychczasowych zakładów pracy, zgodnie z okresami zatrudnienia podanymi w kwestionariuszu oraz zaświadczenie potwierdzające aktualne zatrudnienie jeżeli stosunek pracy nadal trwa.
5. Kserokopie zaświadczeń z odbytych staży i innych form przygotowania zawodowego zgodnie z okresami podanymi w kwestionariuszu.
6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.).
8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.).
9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.).
Wskazane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. List motywacyjny musi być opatrzony klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). "Wymaga się własnoręcznego podpisu pod klauzulą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Sobieskiego 15B, pokój nr 1 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z opisem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Archiwista w Dziale Kadr i Administracji". Na odwrocie koperty zawierającej dokumenty aplikacyjne, powinny być dane osobowe kandydata (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania.

Powyższe dokumenty należy złożyć do dnia 21 listopada 2024r. do godziny 15:00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2024-11-14
ostatnia zmiana: 2024-11-15
Komentarze
Polityka Prywatności