Numer oferty: StPr/24/2072
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,
2. rozliczanie zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,
3. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,
4. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,
5. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,
6. udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,
7. udział w sporządzaniu umów oraz nadzór nad realizacją warunków umów zawartych
z wykonawcami,
8. sporządzanie zarządzeń i uchwał,
9. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, a także w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych,
10. archiwizacja zakończonych spraw.
* praca w godz: 07:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowy dróg
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku
budowlanym drogowym,
2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej
lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru
inwestorskiego.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych
związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
2. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów,
3. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej,
4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
5. prawo jazdy kat. B,
6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miasto Bieruń
NIP: 6461015103
REGON: 276258285
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Targiel
Nr telefonu: 327080976
E-mail: urzad@um.bierun.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym
przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy,
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji,
9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż
wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji.
Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści:
Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu
pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka,
- perspektywę rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów,
- pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe
w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej,
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo-
Pożyczkowej,
- dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok.
Dostępność
Urząd Miejski w Bieruniu jest pracodawcą równych szans. Do składania ofert zachęcamy również
osoby ze szczególnymi potrzebami. Osoby z niepełnosprawnością mogą skorzystać z pierwszeństwa
w zatrudnieniu należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
(nie dotyczy stanowisk kierowniczych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy na stanowisku:
Budynek przy ul. Rynek 14 (siedziba Urzędu Miejskiego w Bieruniu) o częściowych barierach
architektonicznych, wyposażony w podjazd oraz toalety dostosowane do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w godz. 7.30-15.30 Wydłużony dzień pracy
poniedziałki 07.30 17.00. Skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00
Oferty należy złożyć:
1) w formie elektronicznej na adres e-mail urzad@um.bierun.pl lub skrzynkę
ePuap/Bierun/SkrytkaESP wypełniając załączony formularz dostępny na stronie internetowej urzędu.
Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku,
2) w formie papierowej w Kancelarii Urzędu, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski
w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko
urzędnicze w Wydziale Inwestycji i Remontów.
Wynik naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego
w Bieruniu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym
i zakończonym naborze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 708 09 14.
Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna. O terminie i miejscu postępowania
kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny