Numer oferty: StPr/24/14224
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Okopowa 47, 01-059 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Praca w programie do obsługi nieruchomości (naliczanie czynszu, wystawianie faktur i faktur korygujących, wprowadzanie i rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług, wystawianie faktur i faktur korygujących za media i usługi w nieruchomościach, eksport wprowadzonych i wystawionych dokumentów do systemu finansowo-księgowego, import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego, rejestracja wpłat kaucji);
2. Obsługa rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych w systemie finansowo-księgowym (sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie zaliczek na delegacje i zakupy bieżące, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie finansowoksięgowym, sporządzanie raportów bezgotówkowych na podstawie wyciągów bankowych, rejestracja wpłat od najemców, wystawianie not odsetkowych);
3. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur i korekt za środki trwałe, materiały i usługi nierozliczane na najemców, dokumentów z rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych pracowników używających kart debetowych, not księgowych, PK, rozdzielnika płac);
4. Wystawianie w programie COMARCH ERP OPTIMA faktur i faktur korygujących dotyczących sprzedaży materiałów, środków trwałych i usług;
5. Kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami (uzgadnianie sald, kontrola terminów płatności, weryfikacja not
odsetkowych);
6. Regulowanie zobowiązań, zgodnie z otrzymanymi od komornika wezwaniami do uiszczenia opłaty od wniosku egzekucyjnego;
7. Realizacja obowiązków sprawozdawczych i podatkowych (przygotowywanie danych do sporządzenia miesięcznych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, sporządzanie deklaracji CIT i VAT.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia w wys. 20%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
- Program Comarch Optima
- Pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i rachunkowość). Znajomość programu COMARCH-ERCH OPTIMA, pakietu Ms Office. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej. Biegła znajomość języka polskiego.
Praca w godz.: 8:00-16:00 lub 8:30-16:30. Rodzaj umowy - do uzgodnienia.
[Zgłoszenia: e-mail: biuro@redco.pl, tel. 22 492 66 00 wew. 10 w godz. 8:00-16:00]
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REAL ESTATE DEVELOPMENT COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5272160186
REGON: 013139423
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okopowa 47, 01-059 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 492 66 00 wew. 10
E-mail: biuro@redco.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail