Data ważności ogłoszenia: 07 stycznia 2025 (wtorek)

Specjalista hr w contact center (praca zdalna) - Rzeszów, podkarpackie

Data dodania: 2024-12-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0860

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odbieranie i rozwiązywanie zapytań i próśb na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji; operacyjne wsparcie personalne w całym cyklu życia pracownika; wsparcie techniczne pracowników w zakresie wszystkich aplikacji w dziale HR; obsługa aktualizacji i treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałów komunikacji z pracownikami zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia.
Praca w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Wymagane wykształcenie wyższe, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok), umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, dobra dykcja, znajomość MS Office, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, zapytań, dokładność, umiejętność pracy zespołowej. Mile widziana znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie w branży HR.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie do uzgodnienia, według doświadczenia. Pracodawca jest otwarty na wszelkie negocjacje stawki, jest otwarty na wszystkie propozycje kandydatów w zakresie oczekiwań zarobkowych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa klienta, komunikacja oraz kontakt z klientem. (wymagany staż - lata: 1)
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • Praca zespołowa, sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • rozwinięte umiejetności komunikacyjne
  • zdolności interpersonalne
  • dobra znajomość środowiska Ms Office
  • doświadczenie w zakresie kadry i administracja
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dokładność, sumienność
  • dobra dykcja

Pozostałe wymagania

Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5170413726
REGON: 388178243
Nr KRAZ: 25396
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ilona Martyniuk
Nr telefonu: 795156380
E-mail: rekrutacja@ipracujzdalnie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08:00-16:00

opublikowano: 2024-12-10
ostatnia zmiana: 2024-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności