Data ważności ogłoszenia: 31 grudnia 2024 (wtorek)

Referent ds. administracyjnych fśw - Świebodzice, dolnośląskie

Data dodania: 2024-12-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Pracodawca: TERMET S.A.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/1315

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: DŁUGA 13, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna kancelarii, w tym;
• rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• segregacja i dystrybucja korespondencji (w tym elektronicznej),
• praca w systemie finansowo – księgowym w zakresie rejestracji faktur (wprowadzanie i aktualizacja danych),
• koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji,
• zamawianie art. biurowych i spożywczych
Obsługa interesantów;
• przyjmowanie i obsługa interesantów zewn. i wewn. –osobiście, telefonicznie lub mailowo,
• udzielanie informacji dotyczących spraw administracyjnych,
Współpraca z innymi działami
• współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi administracyjnej - koordynacja przepływu informacji między działami,
Obsługa spotkań i wydarzeń firmowych,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
  • dokładność i skrupulatność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
[Umiejętność 1] : umiejętność efektywnego planowania i realizacji zadań administracyjnych, dobre umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
[Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: TERMET S.A.
NIP: 8841631476
REGON: 89034698200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DŁUGA 13, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Milena Jankowska
Nr telefonu: 539 609 023
E-mail: milena.jankowska@termet.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2024-12-10
ostatnia zmiana: 2024-12-25
Komentarze
Polityka Prywatności