Numer oferty: StPr/24/1315
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: DŁUGA 13, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna kancelarii, w tym;
• rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• segregacja i dystrybucja korespondencji (w tym elektronicznej),
• praca w systemie finansowo – księgowym w zakresie rejestracji faktur (wprowadzanie i aktualizacja danych),
• koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji,
• zamawianie art. biurowych i spożywczych
Obsługa interesantów;
• przyjmowanie i obsługa interesantów zewn. i wewn. –osobiście, telefonicznie lub mailowo,
• udzielanie informacji dotyczących spraw administracyjnych,
Współpraca z innymi działami
• współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi administracyjnej - koordynacja przepływu informacji między działami,
Obsługa spotkań i wydarzeń firmowych,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
- dokładność i skrupulatność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
[Umiejętność 1] : umiejętność efektywnego planowania i realizacji zadań administracyjnych, dobre umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
[Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: TERMET S.A.
NIP: 8841631476
REGON: 89034698200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DŁUGA 13, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Milena Jankowska
Nr telefonu: 539 609 023
E-mail: milena.jankowska@termet.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail