Data ważności ogłoszenia: 02 marca 2025 (niedziela)

Asystent/ka zarządzania i logistyki - Sidzina, małopolskie

Data dodania: 2024-12-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Pracodawca: AL-KMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/1187

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 34-236 Sidzina 116, powiat: suski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Zarządzanie magazynem: Nadzór nad stanem magazynowym, przyjmowanie i wydawanie towarów, inwentaryzacja.
- Pakowanie i wysyłka produktów: Przygotowywanie paczek do wysyłki, drukowanie etykiet, współpraca z firmami kurierskimi.
- Obsługa strony internetowej: Aktualizacja treści, dodawanie produktów, monitorowanie zamówień online.
- Kompletowanie dokumentów biurowych. Przygotowywanie ofert, faktur, raportów, archiwizacja dokumentów.
- Obsługa korespondencji: Profesjonalna obsługa poczty elektronicznej, kontakt z klientami i dostawcami.
- Analiza danych: Sporządzanie zestawień i raportów w oparciu o dane z arkuszy kalkulacyjnych.
- Wsparcie w innych zadaniach administracyjnych: W zależności od potrzeb, wsparcie w innych zadaniach biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 450 do 6 320 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik logistyk*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
  • Znajomość pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel.
Doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie w logistyce).
Wymagana komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Mile widziana znajomość jęz. niemieckiego.
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Sumienność i dokładność.
Znajomość obsługi internetu i programów graficznych (mile widziane).
Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
Zakład oferuje:
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: AL-KMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5521734960
REGON: 52549056100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 34-236 Sidzina 116, powiat: suski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krzysztof Balak
Nr telefonu: 880 917 809
E-mail: kontakt@al-kmb.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny na adres e-mailowy. W temacie proszę wpisać: Asystent Zarządzania i Logistyki"
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2024-12-10
ostatnia zmiana: 2024-12-16
Komentarze
Polityka Prywatności