Data ważności ogłoszenia: 29 grudnia 2024 (niedziela)

Podinspektor-inspektor w wydziale gospodarki komunalnej i mieszkaniowej - Świebodzin, lubuskie

Data dodania: 2024-12-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI ŚWIEBODZIN
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Numer oferty: StPr/24/0527

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Uchwał Rady Miejskiej w Świebodzinie w sprawie wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Świebodzin:
a)prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych
b)zawieranie i rzwiązywanie umów najmu lokali mieszkalnych oraz naliczanie opłat z tytułu czynszu
c) przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych protokołami zdawczo - odbiorczymi
d) przyjmowanie wniosków o zawarcie umów najmu na lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy,
e) prowadzenie rejestru wniosków,
f) przygotowanie wniosków na posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
g) kontrola w terenie i ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców,
h) sporządzanie i realizacja list wytypowanych rodzin do zawarcia umowy najmu,
i) prowadzenie rejestru wydanych wskazań,
j) załatwianie spraw związanych z zamianą mieszkań komunalnych,
k) opiniowanie wniosków o wykup lokalu komunalnego w zakresie zwarcia umowy najmu, nazwiska najemcy, wyposażenie lokalu w media,
l) w przypadku klęski żywiołowej przygotowanie i wydanie decyzji o przydziale mieszkań w lokalach nie będących własnością gminy,
ł) obsługa i organizowanie posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
2. Opracowywanie i realizacja wieloletniego "Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy"
3. Przygotowanie uchwał w sprawie gospodarowania mieszkaniowym zasobem (zatwierdzanie stawek czynszu itp.)
4. Przygotowanie i przekazanie sprawozdań do GUS
5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego w zakresie:
- prowadzenie postępowania dotyczącego opróżniania lokalu mieszkalnego (eksmisję) - współpraca z Wydziałem Finansowo - Budżetowym i Radcą Prawnym
- realizacja wyroków sądowych dot. eksmisji
6. Potwierdzenie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego (wielkość powierzchni i wysokość bieżącego czynszu)
7. Załatwianie skarg i wniosków zgłaszanych przez lokatorów
8. Współpraca z zarządcami nieruchomości w zakresie administrowania mieszkaniowym zasobem gminy
9. Uczestniczenie w przyjęciach interesantów u Burmistrza Świebodzina w zakresie gminnego zasobu mieszkaniowego
10. Udział w zebraniach Wspólnot Mieszkkaniowych
11. Przygotowywanie procedur wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130000 zł oraz wartość wyższa niż kwota 130000 zł dla dostaw, robót budowlanych i usług, których zamawiającym jest Gmina Świebodzin
12. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań
13. Prowadzenie korespondencji w sprawach objętych zakresem czynności
14. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z otrzymanym "Jednolitym wykazem akt"
15. Rozliczanie, opisywanie i rejestrowanie faktur związanych z wydrukami ujętymi w budżecie Gminy dotyczącymi zadań ujętych w zakresie czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: administracyjne lub gospodarowanie mieniem,
- Staż pracy: co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku albo 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej.
- pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacj zadań stanowiska pracy
- wnikliwe i ternminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwienie interesantów
- staż pracy na stanowisku administracyjnym
- dostęp do internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami
- użytkowanie składników urzędu wg. wyposażenia pracownika
- posługiwanie się pieczątką imienną w zakresie realizowanych obowiązkó
- znajomość aktów prawnych:
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. Ochrona praw lokatorówmieszkaniowych zasób gminy i zmiana Kodeksu Cywilnego
Ustawa z dnia 10 sierpnia 20118 r. o ochgronie danych osobowych
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Preawo zamówień publicznych
Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansoach publicznych
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
Ustawa z dnia 21 listopada 2014 r. o pracownikach samorządowych

Pozostałe wymagania:
- biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego
- biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemów
operacyjnych w systemie biurowym
- wymagane posiadanie samochodu i prawa jazdy kat. B.
- biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego ( MS Office, Open Office).
- umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia
komunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura
osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI ŚWIEBODZIN
NIP: 9271850790
REGON: 000525091
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Szulc
Nr telefonu: 68-475-08-96
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej.
b) List motywacyjny.
c) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
e) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie:
- wykształcenia (świadectw, dyplomu studiów), studiów podyplomowych,
- stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
- posiadanych kwalifikacji,
- pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu w pełni praw publicznych oraz
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2024-12-10
ostatnia zmiana: 2024-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności