Numer oferty: StPr/24/1322
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem towarów, praca na terenie miasta i gminy Sobótka, prowadzenie ewidencji BDO (obsługa komputera )
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia uznaniowa
praca w godzinach 5-13/13-21 od poniedziałku do piątku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali robotnicy pracujący przy przeładunku towarów
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: chęć do pracy, wykształcenie średnie, umiejętnośc obsługi komputera, mile widziane prawo jazdy kat. B
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8960007465
REGON: 93024263100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Eugeniusz Leśniak
Nr telefonu: 71 31 62 335
E-mail: prezes@hadlux.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail