Numer oferty: StPr/2024-12-05/2906
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Korabnicka 1/9, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym zatrudnianie cudzoziemców).
Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS.
Określanie legalności pobytu obcokrajowców.
Prowadzenie dokumentacji legalizującej pobyt i pracę dla obcokrajowców.
Wsparcie Głównej Księgowej w zakresie: księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, kart płatniczych, kontrola poprawności księgowania dokumentów, bieżąca kontrola sald należności i zobowiązań.
Monitorowanie i kontrola obiegu dokumentów.
Zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa.
Współpraca z innymi działami w firmie.
Śledzenie zmian w przepisach podatkowych oraz prawa pracy i wdrażanie ich w praktyce.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.12.2024
Data zakończenia: 31.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność obsługi programu ERP Optima
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe w obszarze kadr, minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku.
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju.
Umiejętność samodzielnego prowadzenia kadr, wiedza jak sporządzać dokumenty oraz przetwarzać dane kadrowe.
Wiedza z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego, podatku VAT i zagadnień ZUS umożliwiających merytoryczne wsparcie księgowej.
Dokładność, samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków, dbałość o szczegóły i obowiązujące terminy.
Znajomość programu OPTIMA ERP.
Znajomość zasad rachunkowości.
Mile widziane - Doświadczenie w zakresie zatrudniania cudzoziemców oraz rozliczania Pakietu Mobilności
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Małgorzata Handzel FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "EURO-TRANS"
NIP: 9442112309
REGON: 122433121
Krótki opis działalności gospodarczej: USŁUGI TARNSPORTOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyspiańskiego 70A, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Głąb
Nr telefonu: 600651542
E-mail: ksiegowosc@m-handzel.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
*skierowanie do pracy dla osób zarejestrowanych w UPPK
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: ksiegowosc@m-handzel.pl