Data ważności ogłoszenia: 01 stycznia 2025 (środa)

Specjalista ds. budowlanych - Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-12-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracodawca: ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/0682

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lipowa 21, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zlecanie prac konserwacyjnych oraz remontowych na zewnątrz;
Sporządzanie dokumentacji dot. pozwoleń, uzgodnień, redagowanie pism;
Opieka techniczna nad budynkami;
Obsługa zgłoszeń usterek, awarii, zalań;
Wprowadzanie danych do książki obiektu;
Kontakt z urzędami, klientami;
Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji kosztorysów przedłożonych przez wykonawców;
Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz dokumentacją techniczną;
Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałej w toku prowadzonych robót;
Przygotowywanie kompletu dokumentów oraz składanie ich w odpowiednich jednostkach (zgłoszenia robót, pozwolenia na budowę, zawiadomienia o zakończeniu budowy, itp. );
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
Rozliczanie zakupionych materiałów i i kosztorysowanie robót wykonywanych przez grupę remontową;
Kontrola prawidłowej technologii robót;
Współpraca z podwykonawcami i dostawcami;
Odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót,
Współpraca z pracownikami pozostałych działów ( administracji , księgowości , itp.);
Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych ze szkodami w kontakcie z ubezpieczycielem (zalania , zamarznięcia, itp );
Uczestnictwo w procesach związanych z przeprowadzaniem czynności przetargowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowlany
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera MS Ofice
  • terminowość
  • kreatywność
  • dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • empatia, cierpliwość

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku - dodatkowy atut, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu budownictwa oraz gospodarki nieruchomościami, nastawienie na rozwiazywanie problemów, samodzielność w podejmowaniu decyzji, mozliwość rozwoju zawodowego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7430005475
REGON: 17096356000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lipowa 21, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Kij
Nr telefonu: 89 767 27 50
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych.

Dokumenty powinny zawierać aktualną klauzulę RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o. , listownie lub na adres e-mail: sekretariat@abklw.pl
Nasz adres:
Administracja Budynków Komunalnych sp. z o.o.
11-100 Lidzbark Warmiński ; ul. Lipowa 21
z dopiskiem: SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH - NABÓR W DZIALE TECHNICZNYM w terminie do dnia 31.12.2024 r. do godz. 15:00.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. +48 89/ 7672750 lub na stronie www.abklw.pl
Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2024-12-10
ostatnia zmiana: 2024-12-24
Komentarze
Polityka Prywatności