Numer oferty: StPr/24/0990
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: nawiązywanie i utrzymywanie biznesowych kontaktów z nowym i dotychczasowymi klientami, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów we wzajemnych kontaktach, uczestnictwo w zawieraniu transakcji handlowych wyjaśnianie potrzeb klienta, kontrolowanie rozliczeń/płatności, przygotowanie materiałów promocyjnych na wyjazdy biznesowe, raportowanie postępów wykonywanych prac, praca głównie biurowa (70/30)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, pracodawca poszukuje osoby energicznej, chętnie podejmującej wyzwania, skrupulatnej, odpowiedzialnej, samodzielnej, dobrze zorganizowanej, kontaktowej, wymagana znajomość minimum jednego z poniższych języków obcych: angielski, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIRAOLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 4980275416
REGON: 52463049700000
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tetiana Herasymenko
Nr telefonu: 883603304
E-mail: manager1@trans-logist.net
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV; godziny pracy do ustalenia z pracodawcą; uczestnictwo w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy na rynku commodities (towarów handlowych), zdobywanie unikalnych doświadczeń sprzedażowych i marketingowych, możliwość poszerzania wiedzy w zakresie tematycznym organizacji, wykorzystanie znajomości języków obcych: angielski, niemiecki, włoski, rosyjski, kontakty z firmami z całego świata; Pracodawca oferuje prace w stabilnej firmie promującej awanse wewnętrzne, ośmiogodzinny dzień pracy/elastyczny start, wynagrodzenie stałe oraz system premiowy; W przypadku braku kontaktu telefonicznego z osobą wskazaną proszę o przesłanie CV na adres e-mail lub wiadomości z wizytówką na podany nr telefonu;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail