Numer oferty: StPr/24/3096
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świętego Rocha 13/15/124, 15-879 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarządzanie funkcjonowaniem biura, nadzór nad dokumentację i archiwizacją, opracowywanie umów i dokumentów, wniosków i monitorowanie płatności, wsparcie w zakresie kadr i ścisła współpraca z urzędami i biurami rachunkowymi, telefoniczna obsługa klienta, rozpatrywanie reklamacji, likwidacja szkód i kontakt z ubezpieczycielami, znajomość pakietu Microsoft Office obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Praca w godzinach 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie śrenie, preferowane wyższe
doświadczenia jako pracownik biurowy
znajomość pakietu MS OFFICE
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wynajmer Sp. z o.o.
NIP: 5423244278
REGON: 361133738
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętego Rocha 13/15/124, 15-879 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 600 233 530
E-mail: wynajmer@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail