Numer oferty: StPr/24/1093
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rabsztyńska 26, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa klienta- doradztwo i sprzedaż asortymentu oferowanego przez sklep, obsluga zamówień i dostaw towaru, dbałość o ekozycję towaru wg. standardów firmy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 31.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 677 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu, podstawowa znajomość urządzen do pracy w szeroko pojętym ogrodnictwie ( lub gotowość do przuczenia), umojętności manulane, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, sumienność i dokładność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POSTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6372110633
REGON: 120581811
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rabsztyńska 26, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Poseł
Nr telefonu: 507077062
E-mail: rekrutaja@postech.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail