Numer oferty: StPr/24/2539
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Młyńska 2, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku
b) obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
c) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów jawnych w celu właściwego obiegu dokumentów,
d) prowadzenie terminarza spotkań oraz informowanie o terminach załatwiania spraw,
e) obsługiwanie centrali telefonicznej komendy, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy komendy,
f) obsługiwanie programów komputerowych, sieci intranet, poczty elektronicznej oraz systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i dostarczania informacji niezbędnych w toku bieżącej pracy,
g) współpraca w zakresie przygotowywania narad, odpraw,
h) prowadzenie prac administracyjnych w wydziale organizacji i kadr,
i) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku,
j) ewidencjonowanie pieczęci, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych,
k) prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku
l)prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów.
System czasu pracy: codzienny
Praca na czas określony: 1 rok służby przygotowawczej KSC
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Aplikacje należy składać w formie i zasadach określonych OGŁOSZENIU nr 145928/2024 o naborze do pracy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku w na stanowisku inspektora ds. organizacyjnych z dnia 10.12.2024 r. opublikowanym pod adresem https://www.gov.pl/web/kmpsp-slupsk/ogloszenia-o-naborze2 oraz https://nabory.kprm.gov.pl/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, zarządzanie, ekonomia lub prawo
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Wykształcenie średnie uzupełnione o kursy związane z administracją,
Znajomość obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz platformy E-PUAP,
Umiejętność / przeszkolenie z zakresu obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do odbioru poczty elektronicznej),
Umiejętność / przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i systemu faksowo-mailowego,
Predyspozycje do zajmowania stanowiska: otwartość, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista, systematyczność, rzetelność,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Ukończony kurs kancelaryjno- archiwalny co najmniej I stopnia,
Prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU
NIP: 8392569413
REGON: 770983182
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 2, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Bereza
Nr telefonu: (59) 842 40 01 w 232
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
Aplikacje należy składać w formie i zasadach określonych OGŁOSZENIU nr 145928/2024 o naborze do pracy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku w na stanowisku inspektora ds. organizacyjnych z dnia 10.12.2024 r. opublikowanym pod adresem https://www.gov.pl/web/kmpsp-slupsk/ogloszenia-o-naborze2 oraz https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon