Numer oferty: StPr/24/1002
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji kadrowej i firmowej
Szczegóły w biuletynie informacji publicznej na stronie internetowej: https://muzeumtg.pl/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja/ekonomia
Inne wymagania: znajomość programów kadrowych, organizacja dokumentów, umiejętność samodzielnego redagowania pism; szczegóły w biuletynie informacji publicznej na stronie internetowej: https://muzeumtg.pl/
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Muzeum w Tarnowskich Górach
NIP: 6451113643
REGON: 000287190
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sandra Plewnia
Nr telefonu: 322852607
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV; Szczegóły w biuletynie informacji publicznej na stronie internetowej: https://muzeumtg.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon