Numer oferty: StPr/24/2001
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Harcerska 13, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wdrażanie i obsługa programu BaseLinker.
Obsługa sklepu internetowego na portalach sprzedaży internetowej, kontakt z klientem telefoniczny lub mailowy. Praca na komputerze, obróbka zdjęć, sporządzanie projektów graficznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 11.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANA bardzo dobra znajomość programu BaseLinker oraz doświadczenie w obsłudze tego programu
wymagane: biegła obsługa Internetu, umiejętność wstępnej obróbki zdjęć, sporządzania projektów graficznych
mile widziane: prawo jazdy kat. B., doświadczenie w sprzedaży internetowej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 1.Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe "TYGRYSEK" PAWEŁ TROCKI 2.Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AKCESBABY PAWEŁ TROCKI
NIP: 5881663593
REGON: 192523476
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Harcerska 13, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paweł Trocki
Nr telefonu: 502-059-542
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV proszę skaładać osobiście: Reda, ul. Harcerska 13 po uprzednim kontakcie telefonicznym
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon