Numer oferty: StPr/24/4623
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie i import nowych części zamiennych w celu zapewnienia terminowych dostaw części zamiennych do obsługi posprzedażowej Serwisu, prognowzowanie i analiza zużycia części zamiennych w Europie, dystrybucja, alokacja oraz zarządzanie podażą i popytem na części zamienne w regionie, odpowiedzialność za wdrożenie polityki posprzedażowej produktów i strategii dostaw części zamiennych w Europie oraz za biznes części zamiennych w Europie, zarządzanie i optymalizacja wskaźników operacyjnych dotyczących części zamiennych w Europie oraz formułowanie rozwiązań dla brakującychczęści w zleceniach roboczych, kontrola dostaw części zamiennych w Europie, kontrola zwrotów wadliwych części zamiennych, liczenie zapasów i zarządzanie kontami, obliczanie i kontrola wydatków związanych z częściami zamiennymi ponoszonych przez europejskich dostawców usług.
Oferta pracy tymczasowej 18 miesięcy.
pełny etat w godz. 9:00-17:00
Praca hybrydowa - okazjonalna praca zdalna w miejscu zamieszkania, a częściowo pod adresem ul. Magazynowa 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.01.2025
Data zakończenia: 04.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie tytuł licencjata lub wyższy, 4 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej produktów smart, ponad 3 lata doświadczenia w zarządzaniu częściami zamiennymi za granicą, rozumienie i opanowanie logiki zarządzania posprzedażowymi częściami zamiennymi, umiejętność zarządzania projektami, koordynacja w zarządzaniu projektami, umiejętności wszechstronnej analizy, koordynowania i rozwiązywania problemów, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala G
Nr telefonu: 71 77 01 760
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv