Data ważności ogłoszenia: 30 grudnia 2024 (poniedziałek)

Koordynator ds. obsługi pracowników i nieruchomości - Szymanów, mazowieckie

Data dodania: 2024-12-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/2900

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szymanów, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: gromadzi informacje o ilości mieszkańców w budynku, koordynuje proces zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania, dozoruje stan techniczny urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia, może uczestniczyć z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia, zapewnienia dostawy niezbędnych mediów, obserwuje i uczestniczy w pracach realizowanych na terenie nieruchomości, organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, inne nie wymienione powyżej zlecone przez
bezpośredniego przełożonego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 30.12.2024
Data zakończenia: 30.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Typ propozycji: praca stała,
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, znajomość obsługi komputera, sumienność, zmobilizowanie do pracy

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: agencja pracy tymczasowej
Nr KRAZ: 4845
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Drabek
Nr telefonu: 224842680
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV

opublikowano: 2024-12-12
ostatnia zmiana: 2024-12-25
Komentarze
Polityka Prywatności